пʼятниця, 1 березня 2024 р.
Volkswagen e-Golf, 370km на одній зарядці!
Вчора вирішив для себе визначити скілько максимальний запас ходу моєї електрички в умовах близьких до ідеальних.
Це Volksagen E-Golf який я купив три місяці назад.
Попередній власник катався на ньому 2 роки і 9 місяців.
Пробіг коли купляв 70тис. Зараз близько 78тис.
Вінкод LFVNB9AU2LXXXXXXX - це китайський e-golf, завод lifan.
Коли купляв машину були страхи - наскільки живуча батарея.
Адже ніякого термоменджменту і т.п.
Ну по картинці ніби виходить що дуже гарно живуча.
Попередній власник казав що жодного разу не користувався швиккою зарядкою.
Я користувався двічі 40KWt - "щоб спробувати".
Працює, заряджає приблизно 30kwt на годину.
Температура під час пробігу була 10 градусів тепла, яскраве сонце, яке гріло салон як в теплиці (приходилося час від часу відчиняти вікна щоб провітрити і охолодити салон).
Тобто всю дорогу не користувався кліматом.
Дорога була з села Вільхи, Золотніський район до м. Київ. Річковий вокзал.
Трохи вгору, але не суттєво - в цілому без довгих підйомів і спусків - лівий берег Дніпра.
Був повністю заряджений перед виїздом.
Їхав на круїзі приблизно 60км на годину. Подекуди - 70км на годину.
Весь час слухав медіацентр - але думаю на цьому зекономити багато за 4 години не можливо - може 1kw?
Отже по приїзду в Київ, коли на спідометрі було 160км запас ходу показувало все ще 210км.
В сумі - 370км в таких ідеальних умовах.
Розхід 9.4kw/100km.
Це дає розрахунковий розмір батареї 370*9.4/100=34.78.
Це значно відрізняється від оглядів про максимальний запас ходу такої машини.
Але коли шукав свій E-Golf то мені розповідали що на китайскому заводі Lifan ставили батарею 40Kw брутто, що дає десь 37 нетто.
Бо якщо брати 36kw брутто і 32kw нетто - то цифри не сходяться.
Але факт - на картинці.
Я сам здивований!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар