пʼятниця, 1 березня 2024 р.

Volkswagen e-Golf, 370km на одній зарядці!

Вчора вирішив для себе визначити скілько максимальний запас ходу моєї електрички в умовах близьких до ідеальних. Це Volksagen E-Golf який я купив три місяці назад. Попередній власник катався на ньому 2 роки і 9 місяців. Пробіг коли купляв 70тис. Зараз близько 78тис. Вінкод LFVNB9AU2LXXXXXXX - це китайський e-golf, завод lifan. Коли купляв машину були страхи - наскільки живуча батарея. Адже ніякого термоменджменту і т.п. Ну по картинці ніби виходить що дуже гарно живуча. Попередній власник казав що жодного разу не користувався швиккою зарядкою. Я користувався двічі 40KWt - "щоб спробувати". Працює, заряджає приблизно 30kwt на годину. Температура під час пробігу була 10 градусів тепла, яскраве сонце, яке гріло салон як в теплиці (приходилося час від часу відчиняти вікна щоб провітрити і охолодити салон). Тобто всю дорогу не користувався кліматом. Дорога була з села Вільхи, Золотніський район до м. Київ. Річковий вокзал. Трохи вгору, але не суттєво - в цілому без довгих підйомів і спусків - лівий берег Дніпра. Був повністю заряджений перед виїздом. Їхав на круїзі приблизно 60км на годину. Подекуди - 70км на годину. Весь час слухав медіацентр - але думаю на цьому зекономити багато за 4 години не можливо - може 1kw? Отже по приїзду в Київ, коли на спідометрі було 160км запас ходу показувало все ще 210км. В сумі - 370км в таких ідеальних умовах. Розхід 9.4kw/100km. Це дає розрахунковий розмір батареї 370*9.4/100=34.78. Це значно відрізняється від оглядів про максимальний запас ходу такої машини. Але коли шукав свій E-Golf то мені розповідали що на китайскому заводі Lifan ставили батарею 40Kw брутто, що дає десь 37 нетто. Бо якщо брати 36kw брутто і 32kw нетто - то цифри не сходяться. Але факт - на картинці. Я сам здивований!

Немає коментарів:

Дописати коментар